View Single Post
  #1  
Old 16-12-2012, 21:38
roka roka is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 259
Default Projecten Sennaproducts

Hallo mijn naam is Roy Koenen en sommige van jullie kennen mij misschien nog van mijn golf 1 16V G60 en de golf IV 1.8T G60 Quattro. Deze auto heb ik, naar 10 jaar in mijn bezit te hebben gehad, pas met pijn in mijn hart verkocht.
De auto is in zijn geheel naar Frankrijk gegaan waar hij voor trackdays gebruikt gaat worden.

Als project auto heb ik nu een golf 5 GTI edition 30 waar inmiddels al het nodige aan gedaan is. Binnenkort gaat deze auto motorisch behoorlijk in de steigers ik zal hier dan uitgebreid verslag van doen.

Uit deze hobby voor auto's heb ik een paar jaar geleden het bedrijf Sennaproducts opgericht. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het fabriceren van uitlaatspruitstukken voor turbo motoren maar ook het fabriceren van complete turbo set-up's. Ik heb inmiddels al een hoop projectauto's over de vloer gehad Maar ook veel spruitstukken gemaakt voor div auto's.
het lijkt me wel leuk om een aantal van die projecten hier neer te zetten maar ook om de toekomstige projecten hier te laten zien.

Hier een aantal foto's van een project van een klant waar ik op dit moment mee bezig ben.
Het gaat in de basis om een golf G60 die nu voorzien is van een 1.8T (APX) motor die is voorzien van H profiel drijfstangen en gesmede zuigers met daarachter een 6 versnellingsbak van VWM met een Quaiffe sper.
Verder is er een custom made spruitstuk, downpipe en uitlaat voor gemaakt en is er een hybride TD05 turbo geplaatst goed voor ongeveer 410 pk.
De turbo is voorzien van RSV en teflon met RSV omvlochten leidingen.
Verder heb ik er een nieuw aluminium, race geïnspireerde, inlaatspruitstuk voor gemaakt incl al het buisenwerk.
Verder nog een gladde kleppendeksel met rode bobines voor de looks en is de accu verplaatst naar de achterbak.
Tevens zit er een versnellings en toerental afhankelijke power controler op van JD en om alles tot stoppen te brengen 6 zuiger AP Racing remmen met 330mm schijven.

Ik zal proberen om hier regelmatig een update te plaatsen of om wat oudere projecten hier te plaatsen.
Reply With Quote