View Single Post
  #9  
Old 07-04-2010, 14:25
LuukGTI LuukGTI is offline
VW Addict
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 560
Default

Ja, goede basis geef ik je gelijk in. Maar als ik een blok van iemand anders koop weet ik niet of er aan gekloot is(compleet is), en weet ik ook nog steeds niets over de cilinderwand, want je kunt pas zeggen of die nog goed is door te meten of door een compressietest (liefst beiden!).

Dus ik zie het dan eerder zitten om gewoon mijn blok open te trekken en te laten meten, mocht t goed zitten, heb ik niet voor niets 150 euro voor een kaal blok uitgegeven. Mocht t tegen zitten, kan ik die 150 euro meteen gebruiken voor het opknappen. Dan heb je toch al snel een gevlakte kop en gehoonde gaten voor dat geld..

En aangezien mijn studenten budget beperkt is, is het toch beter om de auto stil te laten staan als ik het blok aanpak. Want een auto die 1:8 loopt wordt je ook niet rijker van

Denk dat ik eens goed ga uitzoeken wat er allemaal voor onderdelen nodig zijn voor revisie, waar ik het kan krijgen, voor welk geld, en effe langs gaan bij motoren revisiebedrijf hier in de buurt. Denk dat ik dan de beste indruk krijg. Tnx voor de tips en mogelijkheden! Aanvullingen, prijzen, tips voor onderdelen e.d. zijn nog altijd welkom
__________________
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V
Reply With Quote