View Single Post
  #48  
Old 04-06-2017, 12:42
John John is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 564
Send a message via MSN to John
Default

Goed verwoord Chris.
In de weekenden is het idd een drukte van jewelste mede door het lokale volk die zich dan wat minder goed weten te gedragen.
Ik heb gehoord dat de politie in deze weken aan het inventariseren is geweest welk soort mensen het zijn die de boel verstieren en daarbij kwam uit dat het het eigen volk is.

Wij zijn nog iets langer gebleven en hebben alleen de eerste dag van het evenement meegemaakt.
Meestal kwamen in deze week de grote mannen in zwarte pakken (soort van ME'ers) om de politie te helpen om alles in toom te houden.
Maar deze mannen waren totaal niet aanwezig.
In deze week was het ook weer opvallend dat het rustiger was geworden doordat een groot aantal al naar huis waren.
MAAR ondanks dat reed er toch nog best wat mooi spul rond.
Op Faak weet ik niet hoe druk het daar was want daar zijn wij in die week niet meer geweest.
Het event zelf is net als vorig jaar meer gericht op de GTI waar het allemaal mee is begonnen.
Je hebt meer het meeting gevoel en een stuk minder party party gevoel.
En je word er goed vermaakt. Je kunt zelf ook meedoen met een aantal dingen waar je je dan voor op kunt geven.
Dit hebben ze goed voor elkaar.
Vergelijk ik dit met vroeger dan mis ik maar 1 ding en dat zijn de stands van Audi, Skoda en Seat en een stand waar je GTI goodies kunt kopen.
Maar verder is het gewoon aan te raden om deze nieuwe stijl ook eens mee te maken.

Verder wat Chris ook al aangaf, ga ook eens een dagje uit, de bergen in of wat dan ook en geniet van het land Oostenrijk zelf.
Je komt op mooie plekken waar je even wat mooie plaatjes kunt schieten van je auto en de omgeving.

Wat mij ook opviel, ondanks dat er op plekken toch best wat bandensporen stonden, dat er weinig gesprint en gegumt werd.
Althans wij hebben het niet meegekregen.
Voor ons was dit een super editie die gemoedelijk is verlopen.

Hoe en wat we volgend jaar doen weten we nog niet.
Als er ook net als vorig jaar nog de week er na blijven dan zouden wij weer net als vorig jaar kunnen doen, op hemelvaart er heen rijden, vrijdag en zaterdag evenement en dan de week er na blijven.
__________________
Dutch.Dub member
Reply With Quote