View Single Post
  #12  
Old 26-08-2017, 13:58
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

als je de mogelijkheid hebt om een fatsoenlijk van de sloop te halen,die niet 200 keer gespoten is ..is dat misschien nog het beste..
maar dan heb je nog werk om het netjes te maken..pasvorm zal wel 90-100 procent zijn
als je een beetje geluk hebt vind je er 1 in de kleur ook nog..al zal de 'tint' in de kleur nooit 100% zijn..

anders gewoon Klokkerholm, dat plaatwerk is een stuk dikker ,en heeft niet van die rare plooien erin a la 1970 sovjet perswerk ,alswel dacht ik dat er een kataforese laag overheen zit/zat
astu..
http://www.euro-autoparts.nl/artike...&weergave=thumb

ben je rond de 100 euro kwijt ex spuiten..
ikzelf kan een van Wezel wel camoufleren en kneden zodat het naderhand heel wat lijkt..en dit heb ik ook wel eens moeten doen..waarbij ik naderhand dacht..man wat ben je gek ,al die moeite..had iets meer betaald
maar bij deze redelijk 'gangbare' types zou ik dat nooit doen..
en voor de (semi)leek komt het nooit 100% goed..
hangt hij aan de A stijl netjes ..is de naad aan de kap 2 cm breed etc etc..

het valt en staat net met wat je wilt uitgeven en hoe lang je er mee door wilt..
is het om niet voor schandaal te rijden..kijken op de sloop voor een scherm in de kleur..erop schroeven en klaar
ga je volgend jaar naar Worthersee op je schroefveerpoten en nieuwe Rotiforms..nieuw pakken netjes (laten) spuiten en beide deuren uitspuiten..of hetzelfde doen met een hele nette gebruikte..
al zal dat i.v.m meer voorbewerken iets duurder uitpakken..
succes!
Reply With Quote