Thread: jenskes jetta
View Single Post
  #1  
Old 17-06-2005, 15:07
-Jens!-'s Avatar
-Jens!- -Jens!- is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,754
Talking jenskes jetta

hey, huppel hier al een tijdje rond maar eigenlijk nog nooit echt wat boeiends gepost.... Dus tijd voor mijn project; een met. zwarte jetta uit 1991, van men pa overgekocht een dikke twee jaar terug. In het begin wat aangepruld met rooie pookjes en aangeplakte booskijkers...(heeft iedereen die periode trouwens :biggrin: ?) tot ook bij mij het lichtje ging branden en ben er toen maar in meegegaan
dit was em int begin






dit was zomer vorig jaar, de winter kwam...alsmede een schroefset! supersport heet ze en ze heb ut goed naar dr zin geloof ik


volgend project was de auspuff....ik wilde NIET iets waar iedereen mee rondblért, dusss zelf wat in elkaar gebobdebouwert, met als resultaat;


setje sloopwielen als probeerseltje....stond wel geinig maar een stuk uit de rand geknalt op een stoepje met die fijne sneeuw...


votex drin

project koplampies smoken...inclusief veerpootbrug en grilletje aus essen jawohl



het werd inmiddels voorjaar 2005....de iedeeen krioelen door men hoofd....old school? neh, dat doe ik nog wel een keer met een type 1tje... autostyle?(geen commentaar ).......hoop chroom en tribals en special paint en en en......neen!!!!!!
de oplossing.....DUITS!!!!!!, maar dan wel jaren 80-90 duits....oftewel retebreed en retelaag....

op zoek naar wielen dus; wilde eerst men 7.5 x 16 enzo cup opvrolijken met zwart hart en gepolijste rand....aan begonnen en het resultaat beviel me wel...




totdat ik ze onder de sletta gooide; FUCK veel te smal. spoorverbreders gescoord voor achter.....OK verschil maar niet genoeg...dus die verkocht en op zoek naar wat nieuws, iets echt diks en uberduits.....

pling!!
steffan BCW in de belachelijke maten 9&10 x 14 met et 15 voor en 08 achter (ook de spoorverbreders maar verkocht toen )


bandjes erom laten trekken..rondom 225/40 (10J)
gaat echt nergens over magoed


:p

de grote dag kwam, een lekkere warme zaterdagnamiddag....de wieltjes eronder...DAMN!!!!!!!!!!!! heel de avond met een bult in me broek gelopen...of kwam dat door die lekkere chicka's in de stamkroeg :biggrin:








zelf de puntjes op de ventIIIIeltjes gezet



surfplankie gescoord voor weinig....maakt em wat minder somber, of het schopt gewoon kont





inmiddels is de beretta al enkele keren in het wild gespot...
vw moefment afgelopen zondag;



nog een leuke ''achtergrond'' voor de liefhebbers




tot zover nu dussss maar ben volop bezig met vanalles dus wees niet getreurd, i'll be bak.....mzzl
__________________
Current;
'67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n
Past;
'91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop


***Slam & Weld***
Scraping Volkswagen Nostalgica

www.facebook.com/slamandweld
Reply With Quote