View Single Post
  #327  
Old 01-10-2023, 15:42
Steeph's Avatar
Steeph Steeph is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 320
Default

Quote:
Originally Posted by Der Typ Siebzehn
Ik heb dat zelfs al met mijn 82'er. Mensen onderweg die totaal niks met auto's hebben die vanuit tegenovergestelde richting binnen de bebouwde kom in hun koekblikken quasi komen aangevlogen als ik met de Golf 1 onderweg ben.


Klopt, remmerij van de nieuwere auto's is anders/beter, ik houd 2 sec. regel aan.
Als ik met het verkeer oprij en dus die 2 sec aanhoud, dat ze je afsnijden om toch die afslag te kunnen nemen, terwijl er niemand achter me rijdt!i!

Quote:
Originally Posted by Der Typ Siebzehn
En dan stom, schaapachtig uit hun ogen kijken als ik gebaren maak dat 't ook rustiger kan. Nul besef hebben ze dat wij bezitters/bestuurders van onze inmiddels (vrij) zeldzaam geworden oudjes deze koesteren, dat die voor ons méér zijn dan alleen maar 'n auto.


Ieder is met zichzelf bezig, dus boeit ze niet dat jij zuinig bent op je mooie bezit.

Quote:
Originally Posted by Der Typ Siebzehn
Klopt, Duitsers noemen dat btw 'echte liefde'


Ik heb mijn '89 er mk1 cabrio in '99 uit Duitsland gehaald en heb deze nog steeds in mijn bezit.

Een gave Swallowtail heeft u
__________________
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::..
Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?"
Gohwaleukforum
Reply With Quote