View Single Post
  #325  
Old 25-09-2023, 08:11
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,006
Default

Onder het motto van niet alleen je successen tonen...

Gisteren klaar om naar de meeting VWTB te gaan. Dag van te voren de auto mooi gewassen en gereinigd.

Het was ongeveer 135 km rijden voor mij. Smorgensvroeg weg. Zwager ging mee, kopje koffie achter de kiezen en gaan. De eerst 70 km was niks aan de hand (auto reed mooi, muziekje aan je kent het wel) en moest toen de autobaan op. Eerst 10 km ook niks aan de hand en toen begon de auto te stotteren en viel die uit. Daar sta je dan langs de snelweg. Niks geen rare dingen kunnen zien. Temperatuur was goed, voltage was goed en geen olielampje. Even wachten en de auto kon ik gewoon weer starten.

Ik vertrouwde het niet en aangezien ik nog veel km's moest rijden en natuurlijk ook weer terug toch maar de beslissing gemaakt om terug naar huis te gaan. Hij viel later nog 1 keer uit. Maar starte daarna wel weer gewoon. Heb het idee dat de auto te weinig benzine krijgt op hoge snelheid (meer toeren, meer benzine) dus heb de benzinpomp gedemonteerd en heb een nieuwe besteld. Hoop maar dat daar het probleem zit.

Wel jammer maar ben blij dat ik toch nog thuis ben gekomen.

Hierbij een fototje naar de wasbeurt.


Reply With Quote