View Single Post
  #10  
Old 26-07-2008, 21:02
bertil's Avatar
bertil bertil is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 38
Default

Quote:
Originally Posted by Skeez
Heb je die watergoot al eens gecontroleerd? Die kan ook wel eens verstopt zitten met rotzooi.


bedankt voor de tip!
Die goot heeft wel eens verstopt gezeten in het verleden maar dat is het probleem nu niet eigenlijk. Het water loopt wel weg als de auto iets met de neus naar beneden geparkeerd staat. De parkeerplaats hier voor de deur loopt iets op. Als ik de auto er vooruit op zet loopt het water niet (helemaal)weg. De afwatering zit namelijk aan de voorkant. Er blijft dan een plas water in staan die de auto erg vochtig maakt vanbinnen. Rij ik met een volle watergoot weg dan krijg ik een plons in mijn nek . Achteruit parkeren is een goede optie maar werd weleens vergeten. Wat ik me nu ineens bedenk... Misschien dat het handig is om het hemeltje te demonteren en achteraan ook afwaterings-kanalen te maken. Denk dat dan het probleem ook voor 90% is opgelost. Helemaal dicht is zo'n dakje natuurlijk nooit.... Is een veel envoudiger klusje dan een nieuwe dakplaat!
__________________
Jetta 1.3 C 1983 2 deurs (erfstuk van opa, eerste eigenaar) geschorst tot nader order...

zie mijn te koop gevraagd topic!
Reply With Quote