View Single Post
  #2  
Old 19-08-2007, 19:06
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Dat heldere zal vast mooi staan bij zo'n donkere kleur ,al denk ik dat de meeste volksforumgangers het niet zo hebben op dat 'heldere' gedoe .
Dan wel de helder zwart/rode achterlichten doen.

Ik heb zelf ook heldere verlichting in de witte jetta ,en in de andere jetta en de golf weer originele 'matte' donkere verlichting.

Er stond bij de streetrace in drachten afgelopen keer een golf mk2 16vg60 ,ook met rondom heldere lampen (voor donkere heldere koplampen,achter zwart/rood helder ,met donkere heldere knippers in de bumper )
En dat stond erg mooi bij de donkere kleur van de auto!

Dikke bumpers doen het altijd wel goed ,dan wel met de g60 voorspoiler ,maar dat vraagt dan wel om een set dikke wielen ,en/of een stevige verlaging .

Maar het is jou auto ,en jou stijl ,ik doe mijn eigen ding al jaren ,en dat zal vast niet volgens de nu geldende trends zijn ,maar het gaat erom dat je er zelf tevreden mee bent

O ,ja misschien een beetje een dikkere uitlaat ,of één dikke tdi stijl pijp ,doet het ook atijd goed ,en een jetta lijstje onder de grille ,daar zitten de koplampuitsparing namelijk niet in (kost maar zo'n 10 euro nieuw)

Succes ermee !
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote