View Single Post
  #178  
Old 21-07-2018, 08:13
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,989
Default

hoi hoi , weer even een update .

na lang twijfelen over een een rolkooi voor me corrado ( volledig kooi / gelaste kooi / geboute kooi / halve kooi / zelf bouwen / kopen )

toch maar beslist om een half zelfbouw geboute beugel te maken .

alle fia koppelingen aangeschaft , een lengte 40x2 mm naadloos en 1 lengte 45x2.5mm naadloos gekocht , wat geplooid, gevloek , wat lassen en geschilder later heb ik dit al resultaat










Dit alles wat natuurlijk op voorbereiding van een trackday en dit is dan ook gebeurt op 11juli ben ik voor het eerst op zolder gaan rijden ( met vrijrijden.nl)










2x 30min gereden ( zeer leuke ervaring ) natuurlijk zijn er wat problemen uitgekomen na de 2 sessies

- remschijven krom ( reeds vervangen )
- olie werd 125-130° waardoor de 10w40 veel te dun werd en het olielampje aan ging ( oliedruk was wel goed , maar olie was gewoon veel te dun geworden .Nu zit ik er aan te denken om op 10w60 castrol edge te rijden ( maar al ik me niet vergis raade ruud me dit toen af omdat de lader zit niet zo leuk vind ) + er komt een externe oliecooler bij
-water werd 115° ( momenteel zit er nog een 450mm corrado radiator in dus ik heb nog de mogelijkheid om de 580mm golf 2 g60 radiator te monteren )
- banden proberen zuiver te krijgen , de semi slicks hebben al te vuil van de track er in plakken

nu heb ik ook nog een kleine update op de blauwe gedaan
overgeschakeld op 17" wielen

Reply With Quote