View Single Post
  #1  
Old 13-02-2019, 16:24
2Stroke 2Stroke is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2018
Posts: 29
Default Plastic in mijn carter??

Ja dat lees je goed, er zit een soort van plastic in mijn carter en niet zo een beetje ook, het zijn allemaal afgebroken stukken die ik ben tegengekomen tijdens het onderhoud van mijn jetta mk2 1.6 Diesel uit 1991. Even vanaf het begin, mijn jetta zijn vacuumpomp heeft het laatst begeven waarna ik een nieuwe heb aangeschaft die het soms deed en soms niet? Zeer raar. Omdat ik nu 8 weken moet wachten op mijn garantie op de nieuwe vacuumpomp (AutoDoc) ben ik begonnen het carter los te halen omdat deze te veel zwete en er rook uit mijn distributie kwam, daar zit al sinds 9/18 een nieuwe riem die niet (op het eerste zicht) beschadigd is of ergens aanloopt. Mijn motor liep de laatste tijd ook heel raar, warme motor met choke dicht blijft hij amper lopen en valt hij soms ook gwn uit, ik denk zelf dat de batterij hiervan de oorzaak is maar als je meer weet? Hit me up! Nu, terug naar het eerste punt ik heb de auto eergisteren lopend in de garage gezet dus het moet iets vanonder in het blok zijn geweest lijkt mij? Iemand enig idee wat dit heeft kunnen zijn?

Mvg
Reply With Quote