View Single Post
  #1  
Old 20-03-2011, 20:56
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default Voorzitterschap Volksforum

Heren en enkele verdwaalde dames Volksforummers,

Al jaren ben ik met erg veel plezier voorzitter van Volksforum. Jaren waarin Volksforum, natuurlijk mede dankzij jullie, enorm is gegroeid en waarin erg veel is gebeurd!

Inmiddels is Volksforum niet meer weg te denken uit de Nederlandse en zelfs Europese VAG scene, hebben we een fantastische groep zeer betrokken leden met een indrukwekkend palet aan auto's en zelfs een eigen meeting op de kaart staan!
Ik kijk dan ook terug op erg leuke jaren in mijn functie binnen de fijne groep mensen die ons bestuur vormen.

Na een aantal jaren wordt het echter ook eens tijd om het stokje eens door te geven en een frisse neus op het podium te laten stappen: Hans Bekkers. Hij is jullie zeker niet onbekend, ook al jaren actief in ons midden, online bekend als Veedubber.
Ikzelf blijf natuurlijk even zo nauw betrokken bij Volksforum en volop actief in het bestuur. Jullie zijn nog niet van me af

Hans, zet 'm op, ik draag je de ambtsketting met veel plezier en trots over! Ik twijfel er niet over dat met jouw bezielde begeleiding, ons solide bestuur en een goed gevuld forum vol bijzondere en kundige mensen Volksforum nog grotere hoogten kan bereiken.

-Stijn
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote