View Single Post
  #79  
Old 19-09-2017, 09:14
gijs474's Avatar
gijs474 gijs474 is offline
Volksforum aandeelhouder Mk1 R32 BFH
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 185
Default

@Mice: Bedankt! En jij bedankt voor de hulp bij de bandenmaat

@Dutchbuild: Klopt, die gegevens zijn allemaal aangepast bij de keuring, het typenummer "171023" en Ă„utomatic" zijn weggehaald uit de titel. Het is nu gewoon "Golf S" geworden. (Moet natuurlijk wel alle opties laten zien )
Omdat het APK afmelden bij de keuring zelf is gebeurd voordat de gegevens worden verwerkt bij het hoofdkantoor, staan dus de oude titels er nog op.

@V6freak: Klopt, het gewicht valt mij ook erg mee, maar ik heb ook niet in de auto gezeten tijdens het wegen en de tank was bijna leeg, maar dit wist de controleur ook... We gaan het zien of het allemaal klopt

Hoe bevielen jouw mk2 met r32 en golf 1 vr6?

Goed punt over de Porsche letters, het zit me zelf ook nog niet helemaal lekker. Er zit wel een R32 embleem in de grille trouwens om het te balanceren.

En het is trouwens ook moeilijk een R32 embleem te vinden wat op de inlaat hoort.. Als ik die gevonden heb, zal ik eens kijken.

@Ironvw: Thanks!

@Yuli: Bedankt!

@Gout: Haha ach, met die projecten die jij doet, valt dit weer in het niets. Zou leuk zijn om te lezen! ~

@tim_j: Bedankt, dat was precies het doel, een niet te opvallende auto van de buitenkant (voor zover dat kan met fel geel ) en een leuke motor er in.

@Nielsdub: Er zit een radiateur van een Corsa B(? diesel in met 2x spal fans die pushen. En een schakelaar van een mk1 2 polig. Past net maar heb er nog niet genoeg mee gereden om te weten of dit genoeg is.

@Scirocco_1600: Voor zover ik heb kunnen voelen lijkt dit goed ze hebben 2 nieuwe cupjes, zijn gepolijst en zitten nieuwe keringen enz. in. Schijven zijn goedkope uit Engeland en blokken zijn van Brembo. Adapters van Epytec, die ik iets minder vind. Kijken wat ze met een beetje hitte gaan doen.
Ik zag dat u ook 54's klaar hebt liggen voor de Scirocco?

@Kroeps: Lang niet zo netjes als die van u maar bedankt!
Reply With Quote