View Single Post
  #40  
Old 16-01-2011, 18:04
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile weekend...

grille-upgrade
Hier weer een kleine update betreft de Corrado.
De vorige eigenaar had inmiddels een VAG-grilletje gevonden, echter deze was metallic zwart. Nu zie je dat niet zo snel, maar ik moest toch een spuitbus voor mijn grillespoiler; kan die grille ook meteen!
Ik weet het: Niet iedereen vindt het wat, maar bij mij is het VW-logo nu matzwart en komt er dus wèl een 'booskijkert' op!
Die ligt nu ff lekker te drogen, dus de foto is nog zonder...



grille LC5M en logo matzwart gespoten

het cockpitje ook...
Ik had al wat schakelaars enzo aangepast, maar ook de tellers moeten natuurlijk 'in stijl' verlicht worden, dus vandaag wezen demonteren!
Stuurtje eraf; kan je er lekker makkelijk bij... en er komt een andere in!

Waar de originele lampjes zaten, zitten nu 3 felblauwe LED-'s.
De lampjes die de LCD-'s verlichten verwissel ik binnenkort wel voor rode; zelfs met 2 LED-'s is er niet genoeg lichtopbrengst voor een mooi beeld, kwam ik achter... wordt vervolgd, dus!
Het linker lampje heb ik, om te proberen, wel even beplakt met rode tape.
(die andere neem ik tzt ff mee naar de winkel als voorbeeld)

Bij het monteren heb ik meteen mijn lederen 32 cm MOMO course-stuurtje erin gezet.
(deze heeft ook al eerder in mijn Vento GT en FandI GTI dienst gedaan)



alleen nog die displays voorzien van rode lampjes...

(Ik vind het zo leuk, om met die LED-'jes te klooien, dat ik hiermee ook het dashboardkastje ga verlichten)

smalle lip
Morgen ga ik een bumpertje halen, waar nog een smalle lip op zit; kan-ie weer een klein stukje lager...
Ik zag 'm op MP en heb maar meteen gereageerd, want die 'lippen' (groot of klein) zijn inmiddels nogal schaars!
(...en ik hÃ*d al een voorbumper in de tuin liggen... )



hebben!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote