View Single Post
  #8  
Old 31-01-2015, 19:10
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

zo, vandaag kunnen beginnen aan de polo!

vanmorgen maar gelijk begonnen met wassen in dat fantastische Nederlandse weer . maar ondanks de kou regen etc. is het toch gelukt om hem te wassen, en toen stond hij er zo bij:







toen maar meteen begonnen met kleien, dan kon de auto sowieso een groot gedeelte van de dag vast drogen zodat ik er met polijsten geen last meer van had. Ik kwam er al gauw achter dat het stuk klei dat ik gebruikt had regelrecht in de vuilnisbak kon mikken.




toen maar begonnen met het interieur, alles gestofzuigd, schoongemaakt en daarna poorboys natural look aangebracht. blijft fantastisch spul










de vloermatten en achterbak mat zijn afgespoten met hogedruk dus ook die zullen nu wel schoon zijn. ik moet alleen van de week nog een keer de stoelen stoomcleanen want die zijn redelijk vies.

daarna begonnen met polijsten. het ging redelijk goed totdat ik er achter kwam dat er best veel krassen op de motorkap zaten, en ik die er niet af ging krijgen met polijsten.

dit was de helft van de motorkap, 1x met monello veloce 1x met poorboys ssr2,5 en 1x met poorboys ssr1.

zoals je ziet blinkt het goed alleen de krassen zijn toch echt wel goed te zien. ik weet nog niet of ik dit ga oplossen of niet, want dan zou ik het moeten wetsanden. dat is in principe geen probleem alleen heb ik geen lakdikte meter, en dan word het stiekem best link om te doen ondanks dat het een unilak is die een heel stuk dikker is dan normale lak



















maandag avond ga ik weer verder met de rest polijsten, alleen nog even bedenken hoe ik dat met de motorkap (en waarschijnlijk ook het dak) op ga lossen

gr wessel
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote