View Single Post
  #1  
Old 21-06-2011, 18:23
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default Ryan Dunn 34 (Jack-ass) overleden bij ongeval.

Jack-ass ,Ryan dunn overleden



Het Wrak van de 911 GT3




Jackass-ster Ryan Dunn is op 34-jarige leeftijd overleden. De waaghals verongelukte maandagmorgen in Pennsylvania nadat hij de controle over het stuur verloor. Zijn wagen vatte na het auto-ongeluk onmiddellijk vuur. De moeder van Bam Margera bevestigde het nieuws aan TMZ en RadarOnline.

De politie bevestigde ondertussen het overlijden en verklaarde dat Dunn met zijn Porsche 911 GT3 van de weg raakte. Het voertuig brandde volledig uit. Bij het ongeval in West Goshen Township kwam ook een vriend van Dunn om het leven.

Alcohol
Een paar uur voor de crash tweette Dunn nog een foto van hem waarop te zien is dat hij met vrienden aan het drinken is. Of alcohol aan de basis ligt van het ongeluk, is nog onduidelijk.



April, de moeder van Bam Margera, liet maandagmorgen aan RadarOnline weten dat ze kapot is van verdriet: "Ik heb het slechte nieuws nog niet aan Bam meegedeeld omdat hij op dit moment in Arizona zit. Ik kan gewoonweg niet geloven dat zijn vriend dood is. Ryan was een geweldige kerel, hij is echt een van de liefste en zachtaardigste mensen die ik ken. Iedereen was dol op hem."

Stephen Glover, beter bekend als Steve-O, liet aan dezelfde website weten dat hij nog niet in staat is om te reageren op het overlijden van Ryan.

Verslagen
Johnny Knoxville heeft in een emotioneel bericht op Twitter gereageerd op het overlijden van zijn 'Jackass'-collega en goede vriend. "Vandaag verloor ik mijn broer Ryan Dunn. Mijn gedachten zijn bij zijn familie en zijn vriendin Angie", tweette Knoxville. "RIP Ryan, I love you buddy."

Dunn was in de drie Jackass-films te zien aan de zijde van Margera en Johnny Knoxville. Zijn bekendste stunt dateert van de allereerste Jackass-film, waar Dunn een speelgoedwagentje in zijn anus stopt.
Reply With Quote