View Single Post
  #286  
Old 24-09-2013, 18:21
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,505
Default

Even zien waar ik was gebleven wat betreft de achtkleppert.

Tijdje terug was jellehier van het forum bij mij om mijn bedrading te redden. Daarom ook direct handbediende spiegels en een handbediend linker raammechanisme gemonteerd.

Zo zag het er uit:






















Nadat Jelle klaar was, is dit er allemaal uit gekomen.




Rallye interieur is inmiddels verkocht, heeft veel minder opgebracht dan ik had gehoopt, maar ik ben er in ieder geval van af. Gezien er in mijn linkerdeur het stelknopje van de elektrische spiegels zat, ontbrak hier het beugeltje waar de handbediening in bevestigd wordt.

Beugeltje uit een andere deur geslepen en in de mijne gezet:






Interieur eruit:









Vervolgens de boel flink schoongemaakt, nog wat verpauperde kabels weggeknipt van de achterste speakers en nieuwe geïsoleerde kabels gelegd:






Nieuwe deurpanelen erin:



Ja hij mist een strip, t is niet perfect maar een stuk beter dan wat erin zat!



Bijrijdersstoel goed schoongemaakt, bestuurdersstoel moet nog even gefixt worden maar kon niet wachten. Stond ook flink in de weg in huis.






Maat van me moet de stoelen van zijn Mk5 GTI laten repareren en daar had hij wel een leuk adresje voor, even afwachten tot ik daar een reactie van krijg:



Inmiddels is er een originele GTI grille met enkele lampen en zeven lamellen naar mij onderweg, en ga ik een nieuwe zwarte hemel halen voor mijn 3deurs Golf met schuifdak. Heb ook al twee zo goed als nieuwe hoedenplank dragers, zwart bekleed zonder gaten of afgebroken delen. Ook is er een nieuwe rubberen pookhoes onderweg, de laatste die ik had was toch niet helemaal lekker.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99