View Single Post
  #104  
Old 19-10-2021, 13:08
steven16v steven16v is offline
Volksforum Triple Action Donor
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,006
Default

Ik was benieuwd wat ik onder de wielkastranden tegen kwam omdat het nooit een goed teken is dat deze randen er nadien op gezet worden. Maar tot mijn verbazing waren de wielkast randen nog goed. Deze zijn in het verleden wel gerepareerd en ik heb hier nog wel wat aan moeten opknappen aan de binnenkant maar het viel gelukkig mee.

Wielkastrand er op:




Wielkastrand er af. Ik heb de gaten dicht gelast want de randen waren er simpelweg met zelf tappende parkers ingeboord.




Tevens de rotte plekken er uitgehaald en een nieuw stuk in gezet:




Ik heb overal waar de nadenkit en tectyl losliet alles verwijderd en dit opnieuw behandeld. Hier een klein deel wat al gedaan is.




En uiteindelijk heb ik alles maar opnieuw in de nadenkit en in de tecyl stone chipping gezet. Ik heb er meerdere lagen opgedaan zodat er een mooie dikke laag op zit. Ik heb dit op dezelfde manier gedaan bij de overige wielkasten. Dus eerst de oude laag verwijderd, dan het roest repareren, dan alles in de primer, dan de nadenkit en daarna in de stonechipping. Helaas niet meerdere foto's maar hier wel het eind resultaat. De komende jaren zit er weer een mooie dikke beschermlaag op.


Reply With Quote