Thread: Golf1 R32
View Single Post
  #13  
Old 01-03-2016, 11:13
v6freak v6freak is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 418
Default Golf1 Miami Blue 1977 (koppakking vervangen, BBS RS in opmaak en motorswap gepland)

Even een kleine update.

Ben momenteel bezig om de koppakking te vervangen.
Alles is inmiddels gedemonteerd en de kop is zojuist terug van het reinigen en vlakken.
Alle benodigdheden zijn inmiddels ook binnen, dus waterpomp, distributie, diverse pakkingen.

Hopelijk deze week alles er weer op

Verder ben ik met Marnix bezig voor een setje velgen. Ik was nooit superfan van de BBS RS omdat deze bijna iedereen heeft, maar ik ben er nu toch ook voor gevallen, mede door de wensen die ik had.
Ik wilde een driedelige velg, frontmounted gemonteerd en het hart in BBS goud.

Uiteindelijk bleek Marnix nog een setje te hebben liggen in 5x130. Inmiddels zijn gepropt en geboord naar 4x100 en heb ik diverse maten gepast op de auto.
Op mijn vorige MK1 had ik 7.5J en 8J, maar daar waren de voorste schermen iets uitgeklopt en gerold.

Voor nu heb ik besloten de set op te laten maken naar 7J en 8J, waarschijnlijk zal ik de wielkasten iets moeten rollen wat ik erg zonde vind aangezien het nog allemaal origineel 77 plaatwerk is.
Aangezien ik inmiddels als contact heb gehad om einde van het jaar een motorswap te doen zullen die originele wielranden daarbij in het niets vallen.























Reply With Quote