View Single Post
  #73  
Old 06-10-2019, 16:56
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Onder de voorruitrand ook. Vooral als die al een keer slecht vervangen is.

Onder de rubberen sierstrips op het dak wilt het ook graag roesten. (ik zie dat je die er nog niet afgehad hebt)

De rand van het dak boven de voorruit komt vooral door steenslag.

Zit weer flink progressie in. Zou je vanuit het eerste aanblik met al die rotterij niet meer verwacht hebben. Super dat het wordt opgeknapt en het ziet er goed uit!

Die velgen: leuk, maar je wilde toch een originele harlekin?
Het idee is leuk, maar niet als je de auto in originele staat wil brengen.
Zo heb ik ook al eens een harlekin met een benetton stuur gezien. die zijn ook 4 kleurig. Leuke toevoeging maar niet origineel


De daklijsten heb ik al wel losgehad, maar ik kon zo snel niets vinden. Ik ga het voor de zekerheid nog een keer controleren.

Hem origineel houden was nooit echt mijn doel, het is een auto die zeldzaam is en ook nog wel zeldzamer zal worden... alleen voor de waarde is dit niet het juiste exemplaar, veel gelopen weinig opties en niet bepaald een exemplaar dat nooit roest gehad heeft😅

Hierdoor heb ik straks een leuke harlekijn waar ik eigenlijk mee kan doen wat ik wil.

Ik zal altijd zorgen dat ik hem naar origineel terug kan bouwen, maar ik vind het net iets te leuk om de auto wat toffer te maken met jaren 90 spul, periode correcte tuning

Zo staat een Colour concept interieur (het liefst elke stoel een andere kleur) , mogelijk idd een benetton stuur, Morette Grille en wat andere typisch jaren 90 dingen op de planning. Ik bouw de auto tenslotte voor mijn eigen plezier niet om hem weg te zetten tot hij veel geld waard wordt

Het enige waar ik nog over twijfel is dat ik een Polo open air dakje wel gaaf zou vinden, alleen als ik dat doe is er natuurlijk geen (goedkope) weg meer terug.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote