Thread: Area51
View Single Post
  #40  
Old 06-01-2012, 23:24
Area51's Avatar
Area51 Area51 is offline
Draaideur donateur
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 2,886
Default

Uit de beginpost;
Quote:
Originally Posted by Area51
(het ventje is bijna 5, het kippie wordt in Augustus 2)

Het ventje is inmiddels al acht-en-een-half (!!), het kippie is in Augustus alweer 5 geworden

Gillian in mijn spijlbus, zo nu en dan gaan we 'als mannen onder elkaar' wel eens met de SO42 op stap.



De SO42 staat inmiddels weer zonder motor. Nadat er in op de laatste terugreis vanuit Frankrijk een uitlaatklep verbrand is, moeten nu alle uitlaatklep zittingen vervangen worden. De motor is dus goed heet geweest, maar ik ben er inmiddels ook alweer mee naar 'De Ring' geweest. Dat geeft me gelijk ook de gelegenheid om wat laswerk aan de SO42 te verrichten en een milde onderstelwijziging door te gaan voeren. Er komt een andere vooras onder (met andere remmen en schokdempers) en achter gaat nu omgebouwd worden naar schijfremmen. Dat heeft wel als gevolg dat de spoorbreedte voor en achter gaat toenemen (nóg relaxter rijden op de lange afstand) en de de 7,5 & 9x17" Rota Fuchsen (met resp. et36 en et20) zullen helaas daardoor het veld gaan ruimen. Nou ja, kan ik gelijk die foute striping gaan vervangen door iets anders

Frankrijk 2011, vlakbij het Lac Serre du Poncon (in de buurt van Gap / Embrun)

__________________
Alain
Quote:
Originally Posted by Gerson
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
Reply With Quote