View Single Post
  #24  
Old 10-04-2005, 12:09
vwcrewcab's Avatar
vwcrewcab vwcrewcab is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,598
Default

Quote:
Originally Posted by Peter - Belgium
Hey,

De meeste van mijn spullen zijn inderdaad enkel voor spijlbussen (zoals ik heb/kan maken: Verlaagde spindles, versmalde voortreinen, regelbare voortreinen, zijplaten voor die versmalde voortreinen, porsche 944 schijven adaptorkit, Straight axle kit achteraan, plaatwerk om jouw fish-eye pinkers weg te lassen, plaatwerk om recentere lichten om te bouwen naar 57-61 stijl achterlichten, treeplank, regelbare veerplaten voor achteraan, ...)

Voor bay heb ik ook die zijplaten voor een voortrein te versmallen (zie foto Meetlint hierboven - deze past dus ook in splitbus), Porsche 944 adaptor kit past ook op vroege bay spindles, treeplank past ook op baywindow.

Reden dat ik vooral splitbus stukken heb is omdat ik me eigenlijk al enkel met splitbussen (en ovaalkevers) heb bezig gehouden!

@Meetlint, Voortrein ziet er al goed uit!!

Peter
www.vwsamba.tk


OK, danga ik nog ff uitzoeken wat ik allemaal moet aanpassen aanvooras als ik hem wil versmallen, en misschien bestel ik dan ook wel een setje van die platen!!!
__________________
Grt Frederic.

Quote:
Originally Posted by -Jens-
soms moet je de koe gewoon recht in de kont kijken wil je weten waar de stront vandaan komt
Reply With Quote