Thread: VW Golf mk2 R36
View Single Post
  #125  
Old 05-04-2020, 09:30
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Het was de bedoeling dat ik dit project op de verplaatste Midwinter Meeting zou neer zetten en wilde het laswerk zo ver mogelijk af hebben hier voor, maar is ook gecanceld helaas.
Hier door ben ik wel weer een stuk verder en ben daar best wel blij mee omdat ik er steeds maar niet aan toe kwam en nu vooral de zaterdagen vrij heb gehouden om aan mijn eigen auto te kunnen werken.

De tunnel was al af en heb nu het grootste deel van de Syncro achtervloer ook af. Er komt nog 1 balkje bij onder voor het vastzetten van de benzinetank en nog wat klein spul en zal ik er in de loop vd tijd verder af gaan maken.










De witte verf is een epoxy en heb ik op alle delen gedaan zoals in de chassisbalken en de plekken waar ik later niet meer bij kan komen en zo toch goed in de verf zit.






















Ik had een nieuwe kooi besteld van Weichers om wat tijd te besparen, maar net als veel andere delen, zat hij niet naar mijn zin en maak hem nu zoals ik hem zelf wil hebben.













Ook de schuinte van de kooi zat niet naar mijn zin omdat deze te dicht bij de originele gordels zaten en wil de originele 3-punt gordels gewoon blijven gebruiken, dus ook los geslepen en aangepast








Reply With Quote