View Single Post
  #149  
Old 13-01-2019, 09:57
Ironvw Ironvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 367
Default

Het 3D geprinte typeplaatje is geverfd en gemonteerd op de auto




En daarna was het tijd voor de eerste meeting namelijk die in Oss
Ik moet eerlijk zeggen dat we niet heel erg lang daar geweest zijn want we zijn met een gigantische omweg naar huis gereden omdat ik erg blij was dat ik weer kon rijden




Een tijdje daarna zijn we ook naar de dub inn geweest waar ik op de terugweg helaas met pech langs de weg kwam staan
Ik had een koelvloeistof slang te strak aangedraaid waardoor de slang was gaan scheuren en net voordat ik de snelweg op wou draaien spoot er ineens een grote stoomwolk onde de motorkap vandaan

Maar gelukkig stopte binnen een paar seconden al enkele andere bezoekers van de dub inn om me te helpen en zelfs tijdens het repareren werdt er nog door andere voorbijkomende bezoekers gevraagd of ik hulp nodig had

Gelukkig kon ik met het gereedschap wat ik kon lenen de auto provisorisch repareren en heb ik eenmaal thuis alles vervangen en de motorruimte weer flink gepoetst aangezien er overal koelvloeistof zat

Dus nogmaals een hartelijk dank voor de mensen die zijn gestopt

Gedurende de restauratie is een bevriende fotograaf verschillende keren langs geweest om foto,s te maken van het project
Daardoor heb ik straks een mooie reportage van wat er is gebeurd met de auto en vooral over een aantal jaar is dat wel leuk om eens terug te kijken




























Ik wil als het straks wat beter weer is de bekleding aan pakken zodat het schuim weer netjes stevig is en de bekleding weer strak en recht is maar ik kan niet meer aan de goede sroelhoezen komen en wil daarom kijken of het mogelijk is om het te laten repareren

Weet iemand hier nog een goed adres voor of heeft iemand ergens goede ervaringen mee ?
Ik ken genoeg bedrijven die bekleding kunnen vervangen maar repareren kunnen ze niet en daar ben ik naar op zoek
Reply With Quote