View Single Post
  #1  
Old 01-04-2016, 12:22
jones1984 jones1984 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 16
Default motorswap keuren in belgie ???

heeft er iemand ervaring met het keuren van een motorswap ?
ik heb een golf 1 1979 nu met 16v kr, g60 remmen voor en gti remmen achter grotere rembooster etc ...
je kan bij de keuring een blad krijgen met aanvraag tot ombouw motor waar je dan de specificaties invult enzoverder, hij word dan oltimer gekeurd met andere motor en blijft dit ook (kan niet meer als dagelijks gebruik ingeschreven worden) nu zijn er verder geen richtlijnen , er zijn al dergelijke keuringen uitgevoerd op bv golf2 met vr6 swap maar ik weet niet waar juist? , nu dit kan echter in theorie overal maar het hangt er dus vanaf of de bevoegde personen uw ombouwing goed uitgevoerd vinden ?remwerking controleren en zoveel meer wat wel beetje normaal is. In sommige stations doen ze het zowizo niet ??? ook al is het in principe mogelijk ik had graag jullie ervaring hierin gehoord ,bij wie het gelukt is ? dan weet ik waar ik het meeste kans maak en niet meteen afgekeurd word met alle gevolgen van dien ? ik weet dat ombouwingen die in nl gebeuren en daar op papier staan hier wel ingevoerd kunnen worden maar dit is echter niet het geval. Alvast bedankt om even tijd te maken voor mij en hopelijk help dit topic ook anderen
grtzz jonas
Reply With Quote