View Single Post
  #8  
Old 11-09-2014, 16:30
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by Golf1GTIfreak
9-9-2014 ben ik er mee bij de keuring geweest en de onderkant ziet er echt nog goed uit, het lak werk aan de buitenzijde is ook in een goede staat (geen enkel deukje of krasje!) Roest heeft deze Golf ook (bijna) geen last van op een klein blaasje na (Rechts achter onder bumper). Wat ik er van begrepen heb is dat de auto inderdaad in 1989 uit Duitsland naar Nederland is gekomen en dat hij daar nog getuned zou zijn en ongeveer 130 pk zou moeten hebben. Achter op het plaatje staat inderdaad GLI, hoe kan je zien dat dit een GLI is en wat is het verschil dan met een GTI omdat hier een 1.6 GTI in zit? Hopelijk kan ik er binnenkort mee gaan rijden als alle onderdelen/vloeistoffen zijn vervangen. Kan hier een Valeo 200mm koppeling (set) in ?


Een Gli is niets anders dan een golf cabriolet met een gti motor erin. Je kunt hem herkennen aan de 1.6 gti motor en de kilometerteller die tot 220 gaat ook heeft hij het onderstel van een gti dus met stabilisatorstangen. Verder is hij kwa interieur, stuur, dashboard etc het zelfde als de GL uitvoering. Wel heeft hij ook nog de zwarte gti spatbordverbreders.
De plaatjes die jij op de achterkant van je auto hebt zitten zijn van een model van na 1986, oftewel het type die toen werd uitgevoerd met de dikke Quartet bumpers.
Reply With Quote