View Single Post
  #1  
Old 04-05-2014, 11:05
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default Pasadena meets Porsche

Hallo, na me al een tijd geleden te hebben voorgesteld, en na een maand ofzo een Golf V tdi in R32 trim te hebben gehad op 20" Audi Slines, werd het maar eens tijd voor Golf nr 2.

Gewoon om wat leuk mee bezig te zijn, en ik wou niet al te idioot gekke veel betalen.

Na naar een 1.8 GT te hebben bekeken die rijp voor de sloop was,tegen deze Bright Blue 1.3 aangelopen.
Maar even de megarit naar Dordrecht aangedurfd en hij viel niet echt tegen,keiharde auto, geen roest, kleine schade aan de deur en wat restyle deukjes.
Motorisch, naja als je het een motor kunt noemen... was in gezonde staat, rijdt en stuurt goed,remt goed.. dus inpakken en meenemen.
Uiterlijke styling, was Uhmm naja fotos zeggen genoeg.





Meteen op de terugweg gedropt bij mijn maatje zijn schuur, en gelijk de volgende dag bezig met wat kleine dingetjes veranderen.

Vorige week tijdens de zoektocht naar een leuke mk2 voor weinig, de wielen al gekocht, zijn de oude Porsches van Nigel in hoogglanszwart gepoedercoat toen der tijd door Richard geloof ik.
Schroefsetje lag ondertussen ook al te wachten..

Dus schroefset eronder , wielen eronder, trekhaak verwijderen, wat stickerbrut verwijderen, Gti grilletje erin met verse Hellas (koplampen moeten nog) gti achterlichten,nieuwe oranje knippers in de bumper en op de bek met het spul...

Even snel wat plaatjes bij de praatjes







Auto is nog erg vies op de fotos, ga volgende week even bezig met de wielkastbogen, en misschien laat ik de schade op de deur nog even spuiten en de parkeerdeukjes eruit laten halen, want daar begin ik me nu al aan te ergeren.
En hij gaat even naar de poetser binnenkort voor een polijstbeurtje.

Doel is om hem als woon/werk autootje te gaan gebruiken,en anders maar gewoon om af en toe s een stukje te rijden.

Zit gelijk stiekum alweer te kijken naar een VR6 donor, maar voor een swapprojectje heb ik momenteel even de ruimte niet voor thuis en dan schiet zoiets gewoonweg niet op.

Heb nog wel wat kleine dingetjes te doen voordat hij wat naar het zin is,maar het begin is er
De laatste voor vandaag



Ben er ook nog niet over uit om of de dunne bumpers te houden of toch naar G60 beide heeft wel wat.
Reply With Quote