View Single Post
  #3  
Old 18-05-2011, 17:49
oudewesselink oudewesselink is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 95
Default

Heb overigens al echt veel gedaan, maar alleen maar werk wat je bijna niet ziet, en een ander waarschijnlijk niet eens gedaan had.. Ja ik ben met sommige dingen nogal precies..

Donderdag een dagje vrij, dus gaat dan veel gebeuren!
De bedoeling is dat donderdag een dagje lassen gaat worden..
Hoop ver te komen dan! Vrijdag gaan er zeker foto's gepost worden van de werkzaakheden van donderdag!

Spindels zijn onderweg overigens! Ik kies wel voor de dropped spindels zoals iedereen ze kent. Ik heb deze gekocht bij transporthaus. Hier kosten dezelfde spindels als kieft en klok geen 700 euro, maar 550 Dusss Ik heb de originele spindels overigens nog wel gewoon gehouden. Misschien komen deze nog ooit van pas..

Ik zoek nog een leuk adresje dat me kan helpen aan een setje airshocks voor een NORMALE prijs. Waar op te letten overigens? Wat moet de lengte zijn van een schokbreker als je je t2 laag hebt liggen? ( gemeten van bevestigingspunt tot bevesttigingspunt.. )

Ik moet ook wel opschieten.. ik wil namelijk naar BUDEL 2011

Ik trek morgen de gympies aan! ( dagje vrij!! )
Zal me toch eens ff een beetje vordering maken!
Nee echt... Ben van plan morgen echt veel te doen!

Heb nog veel laswerk aan de voorkant, veel kleine stukkies.. ( de hele morgen nog wel bezig daar denk ik )

Dan aan de achterkant:

Chassis achter aanpassen voor aandrijfassen,
Chassis achter aanpassen voor draagarmen,
Bumbstop achter veranderen,
De hoeken erin,
Accubak,
Andere kant accubak,
Plaatjes voor het achterwiel,
Plaatjes achter het achterwiel,
Kabelboomgoot erin ( rvs ),
Alle andere doorvoordingen voor handrem, koppeling etc....6 stuks.... ( weet ik veel hoe deze heten.. ) erdoor..ook rvs..

Als ik dan nog tijd over heb nog bezig met de kriksteunen...
Reply With Quote