View Single Post
  #101  
Old 26-08-2018, 10:30
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
'Wolle' ja dat was hem..
die auto is wel degelijk helemaal uit elkaar geweest..ik meen ook gestraald en dat hij z'n motorkap toen total loss terugkreeg..en dat was er nog eentje zonder knik voorop
heeft er toen nog een heleboel spullen nieuw voor kunnen vinden..maar ja..
de magazine feature was in '96..misschien ooit in '92 aan de auto begonnen..
een auto van toen 16 jaar oud?.


Okay, dan weet je er meer over dan wat er destijds in die VW Scene stond, want daar was er toch echt maar sprake van enkel wat roestgaatje's die gelast moesten worden, verder niks dramatisch.

Quote:
Originally Posted by heinz74
ikzelf kocht toen mijn eerste 83er GTI bij de dealer hier..stond gewoon tussen de nieuwe Golf's en Vento's..met krap 90.000 km op de klok
dat restauratieproject aan een 76er zou toen iets makkelijker te doen geweest zijn..ik geef je heden weinig kans..
het meeste wat VW classicparts aanbied is te generiek voor een Golf 1..
niet eens bouwjaar specifiek..al denk ik bij particulieren in Duitsland nog zat spul zit..als je net als jij nog in die scene zit bijvoorbeeld
moet men het wel willen verkopen aan je..dat is punt 2


Dat is het fijne ervan als je lid bent van zo'n "IG" (IG = duitse afkorting van "Interessengemeinschaft" = duits voor belangenvereniging), we helpen ons vaak onder elkaar mocht er het een of ander nodig zijn waar men maar lastig aan kan komen, hoewel natuurlijk niet alles lukt.

Quote:
Originally Posted by turbojo2
Ken hem als Erik van Golf1-IG heb wel eens met hem gesproken en mail contact gehad over de restauratie van zijn injectieleidingen. Heeft hij heel netjes de aangepakt.


Klopt, dat is Erik. En hij heeft dat indd allemaal heel netje's aangepakt, die '82er zoveel als mogelijk teruggebouwd naar '76/'77er.
__________________
Quote:
Originally Posted by heinz74
weld it in a normal early golf..copy all GTI features and sell it over here
that will be your pension ,or early retirement ...


Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote