View Single Post
  #39  
Old 26-11-2009, 00:02
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 5,083
Send a message via MSN to Mister Cool
Default

zo, ff bijkletsen bij deze auto. 2 weken geleden eerst maar eens wat onderdeeltjes opgehaald. Koplampringen in een staat die beter bij de auto passen (dwz slechter ), originele 67'er robijnrode deuren en een spiegel, robijnrood radioblindplaatje, een export achterbumper, bamboerek voor onder het dashboard, kamei hoedenplank en nog wat grut.
Later die week de motor eruit gehaald, samen met michel was dit vrij snel voor elkaar, en vanavond ben ik snel even begonnen de motor uit elkaar te halen.
De plannen voor eerst zijn de motor een flinke opknap/schoonmaakbeurt geven. Technisch is hij eigenlijk goed, maar het oog wil ook wat. Plaatwerk word dus gecoat of gespoten, ongelakte delen worden vooral schoon gemaakt. Verder wil ik de vooras aanpassen, met dropped spindels en adjusters. Het interieur wil ik netjes netjes maken, en er een tapijtset in maken (ligt ook al op zolder). Usa bumpers erop, running lights erin maken, heel misschien ander wielen, of deze opknappen (heeft geen prioriteit). Muziek zou er eigenlijk ook nog even in moeten, niks uitgebreids ofzo, maar gewoon voor de achtergrond naar meetings ofzo. Komen vast nog wel meer dingen bij op de lijst.

Foto's:



De andere deuren






De hoedenplank



Deze lag hier ook alweer een tijdje, misschien ook nog wel leuk voor de kever.



Oude dashplaatje...



En zo hoort het






Auto op bokken, krik onder de motor. Van de krik op een trolly geschoven, auto omhoog gekrikt en de motor er onderuit geschoven



Vies hè...



Kon het niet laten ff snel met een doekje te proberen



Vanavond al een beetje begonnen met demontage van de motor. Morgen weer verder.

Dit was het eerst even, tot een volgende keer
__________________

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote