Thread: Jeroen64
View Single Post
  #59  
Old 13-04-2019, 11:45
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 268
Default

Minder dan 3 maanden sinds de vorige post nu, begin al bijna regular poster te worden

TT is op 2 maart naar Neunen geweest voor een powerkuurtje (Vagtechniek). Bij initiële testrit vond de tuner dat de ECU de ontsteking behoorlijk vervroegde, dit kwam omdat ik er EU95 in gooide (cheapass ). Sindsdien alleen nog maar EU98+ getankt en met een kleine correctie in de tune deed alles het naar behoren op de tweede testrit. Turbo levert mooi 2,2 bar (1,2 overdruk dus) en is ook duidelijker aanwezig nu.
Volgens opgave zou er nu 210pk in moeten zitten, nogal een verschil ten opzichte van de 54pk van de Polo en echt heel leuk

Verder heb ik wat onderhoud uitgevoerd en de teller op 225000 gezet, waarvan hieronder een paar foto's.

Spulletjes voor het onderhoud. Alleen de cruisecontrol + comfort blinker moet hiervan nog ingebouwd worden.


Kleine mod op de luchtfilterbak, OE looks, powerfilter sound




Ik heb een schroefset klaar liggen, toplagers en een setje Brembo Max Line gegroefde schijven (standaard 312 voor, upgrade van 256 op de achteras) en een mooi, redelijk uniek (voor op een VAG auto iig) setje 18" velgen, nu nog even een mooi moment uitzoeken om dit er allemaal onder te fietsen.

Eibach Pro-Street-S, eens zien wat dat doet
Velgen komen wel als ze eronder zitten

Hieronder nog twee foto's van een road trip laatst.



Helaas wel van facebook, zodra er iets op Flickr oid staat vervang ik ze wel.

Volgende update is met de schroefset, nieuwe remmen en wielen
__________________
Audi TT Coupé 8N 1.8T '01
VW Polo Coupé 2F 1.3CL '92
Reply With Quote