View Single Post
  #319  
Old 13-03-2020, 10:36
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

de groene Golf 1 is nog in nederland (zover ik weet)..heb vroeger dikwijls met Jan en Sonja staan ouwehoeren..
is enorm veel geld ingegaan toen..hij had toen ook een 6 bak met sper en rechte vertanding ,het ding liep toen iets van 240km/h 'en dat rijd ik er gerust mee' zei hij toen..
Jan was toen ik denk ,ergens rond de 40 in 2002/3 en ik achter in de 20 ,dus dat is echt lang geleden...man man..
het probleem (denk ik),dat er dan mensen bijkomen die het ding fantastisch vinden , een dikke portemonnee hebben, het ding kopen en denken dat het een gewoon getuned Golfje is
maar in realiteit is dat natuurlijk niet..
onderdelen dikwijls custommade of one of a kind..en onderhoud is ook net iets anders dan een standaard GTItje..bij Autodoc ben je zo uitgekeken behalve een oliefilter of iets
dan komt zo'n ding ergens in de schuur of box terecht en word er niks meer mee gedaan..
de APK en taxatie verlopen en dan word de drempel steeds hoger om er nog iets mee te doen
mijn witte ex Pirelli met g60 staat ook nog ergens in Friesland stof te happen..allemaal doodzonde
gelukkig is Jeroen nog steeds wel bezig met dat kanon..ergens jammer dat het uiterlijk helemaal anders is dadelijk..maa het is hem gelukkig nog wel
Reply With Quote