View Single Post
  #2482  
Old 17-06-2019, 13:24
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Blijft een vreemd gebeuren daar bij het RDW en wordt met 2 maten gemeten....beetje jammer.

Ik zou mijn golf nooit op kenteken kunnen krijgen volgens een keurmeester in Groningen. Te extreem (?) en herkomst blok onbekend. Hij zou me rechtstreeks doorsturen naar Lelystad.....terwijl hij de auto niet had gezien. Uiteindelijk via een omweg contact gekregen met een aardige man van kantoor Groningen, die me zei dat als ik een verklaring erbij deed hoe en wanneer ik aan het blok ben gekomen en het motornummer goed leesbaar zou zijn, dat het geen enkel probleem moest zijn.

Ik ben uiteindelijk naar Heerenveen gegaan,omdat daar veel meer liefhebberij zou zijn volgens de fora. Daar ook de verklaring ingeleverd en uiteindelijk met complimenten van de keurmeester goedgekeurd.

Kennis van me heeft onlangs zijn golf 1 16V laten keuren in Groningen. Ook met alleen een factuur van een tuner. Gewoon goedgekeurd...

Je moet dus net de geschikte keurmeester treffen. Bedoel ik dus niet eentje die alles blind goedkeurt, maar eentje die onze hobby begrijpt en waardeert
Reply With Quote