View Single Post
  #454  
Old 10-07-2019, 20:15
jasonnl's Avatar
jasonnl jasonnl is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 841
Default

Dit jaar nog genoeg gehad om te doen




Nog wat spulletjes die ik had om te passiveren. Alleen geel passiveren ging niet meer baalde ik echt van. Milieu, chroom-6 bla bla mag niet meer..
En dat rubbertje voor mijn dynamo steun ook uren op internet gezocht naar iets passends. Want ja Swallowtail…
maar wel wat gevonden iets van een of andere boot



Zelf alles gestraald en gepoederd






Overige spullen met 2k remklauw verf gespoten






voor de oplettende kijker zijn Scirocco 16v klauwen de nieuwe velgen passen niet met de originele klauwen




new parts


















256 brembo schijven en EBC Green stuff blokken



testfit
zijn 15inch MTi velgen heb ze niet vaak gezien ga ze frontmount zetten harten zijn iets uitgedraaid om mooier te centreren. Alleen heel vaag is 1 vd hart 6,5mm lager dan de rest terwijl alle nummers en bouwjaar hetzelfde zijn. Heb setje spacers gekocht van 10mm laat ik er daar eentje van afdraaien om dat verschil van 6,5 op te vangen



Harten liggen bij de spuiter. Ben voor de originele kleur vd auto gegaan maar dan 2-3 tinten donkerder. Met zwarte naafdoppen en misschien zwarte boutjes wordt het geen slechte combi denk ik



Klemmetje van motorkap kabel zat er nog niet terug in.



Spijl achter te gril ook nog mat zwart gemaakt



Mijn rubbers/lijsten die tussen de spatborden zitten zijn zo verduurt dat 1tje al door midden is gebroken. Nou die vindt je dus ook nooit meer. Hopelijk dat dit een oplossing gaat zijn Porsche gebruikt het ook en die zijn nog wel te bestellen. Zal ik ze alleen ff moeten tunen

__________________
Golf MKI '76er Project.

MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol
EX
MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie
MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI
Polo '00 6n2 GTI
Mercedes SEC500 '87
Honda Civic '94
Reply With Quote