View Single Post
  #593  
Old 31-10-2021, 16:47
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Quote:
Originally Posted by Scully
Goede vooruitzichten René. Die banden gaan een groot verschil maken, met jou vermogen de juiste keuze om naar 225 te gaan.
Met die bump steer kunnen Frank en ik je goed assisteren, we hebben het beide zelf gedaan, wel een instelbare kit nemen.
Wat voor hoodvents heb je in gedachten? Ik vind zelf die bult van een Lancia Delta wel goed bij de Golf 2 passen.
En na 2024 gaan Frank en ik je niet meer terug zien dus? Pfoe, sub 2 minuten minimaal.


Ik heb ook goede hoop met die 225ers....en helemaal icm met de zachtere compound van de AR1'S! Stiekem ben ik wel een beetje bang dat er vanaf dan ook homokineten gesloopt gaan worden ivm meer grip....maar dat zien we dan wel weer

Bumpsteer had ik van jullie en pinderwagen al wat dingetjes over bekeken....moet allemaal we te doen zijn inderdaad.

Qua hoodvents vind ik die langwerpige van Ali wel leuk..
.die Rode MK1 bergcup 1.8T heeft ze ook....en volgens mij rijdt die rode Nurburgring Golf 2 er ook mee. Misschien die icm met een brede in het midden van de kap thv radiateur. Maar eens meten en bekijken.

Qua rondetijd....ik hoop stiekem met de AR1'S richting de tijd van Frank te gaan....die dingen schijnen echt secondes sneller te zijn dan de NS2R's....we gaan het meemaken!

De beloofde fotootjes van de uitlijning en het rapport:










Vind het nog niet zo verkeerd voor een eerste keer uitlijnen met touwtjes. Is ook gebeurd op een oprit met klinkers....denk dat een volledig vlakke betonvloer net wat preciezer werkt.

Gradenapp op de telefoon blijkt ook niet helemaal precies te zijn, maar al met al vind ik het meevallen qua afwijking. Stiekem had ik het wel leuk gevonden als de waardes volledig fout waren en dat dat ook een grote oorzaak was geweest van het onderstuurd gedrag

Terugreis nog ff lekker genoten van het Golfje en nog even in Mexico zo'n 230km/u gereden....blijft een hele belevenis in dat ouwe hok.

Daarna thuis mooi kont aan kont met de cabrio onder de carport gezet en al het oude ijzer geschorst. Tot volgend jaar!


Reply With Quote