View Single Post
  #623  
Old 07-08-2021, 08:15
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default

Zo druk met de zaken en onze bouw dat het weer een tijdje geleden is hier nog iets gepost te hebben.
Maar ondertussen toch al wel wat van de golf kunnen genieten

Korte update, nog altijd bezig om de motor erin te kunnen houden. Wederom de optie om de motor legaal te krijgen, keurde ze laatst mijn bewijs weer niet goed!
Kreeg ik opnieuw een brief dat ik de goedkeuring van de constructeur moest krijgen...
De optie om de motor erin te kunnen laten mits dat ik kon aantonen dat het vermogen maar 30% meer dan het originele was ook plots verdwenen, en daar heb ik bezwaar voor ingediend. Waardoor ik nu weer een goedkeuring heb voor drie maanden voor het behandelen van het dossier. Heb mijn vraag daar eens gesteld omtrent de huidige keuring voor oldtimers en ze worden hier overspoeld voor goedkeuringen van motor ombouwen. Maar alles wordt individueel bekeken aan atteste en dergelijke. Daarom de ene wel en de andere niet. Dan nog begrijp ik niet waarom mijn attest niet aanvaard wordt. Maar laat me niet zomaar afwimpelen. Dus nu afwachten dat ik de optie terug krijg met aantonen dat het vermogen verminderd is.
Dus afwachten weer.

Nu even het volgende, waar ik schrik voor had is gebeurd, voorste motorsteun gescheurd. Die hadden ze gelast om passend te krijgen denk ik maar was zeker niet goed gedaan, al is het volgens mij wel de juiste steun voor een g60 inbouw.
Omdat ik dat wist hield ik dat altijd goed in het oog.
Nu wil ik de steun vervangen, maar de welke?
Ik dat de voorste steun van eg motor ook past, klopt dat?

Want die hangt nog aan mijn eg en dan ik die gebruiken.


__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82ยด
Reply With Quote