View Single Post
  #17  
Old 02-04-2016, 16:50
Dieter9 Dieter9 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2011
Posts: 80
Default

Quote:
Originally Posted by Volf GT
Strakke body, succes met verdere toekomstplannen

Thx!
Quote:
Originally Posted by turbojo2
Wat ik weet is dat een 150 en 180 pk 20vt blok niet veel meer dan 400 nm kan hebben. Met 420 nm zit je dus op het max. Met effe 300 pk ben je dus uitgetuned. Als je dan toch je motor reviseert zou ik meteen H-profiel drijfstangen in je APX blok monteren. Je hele motor is dan klaar voor 500 pk of nog veeeel meer zonder dat er iets stuk kan gaan(bomproof). Kost je wel weer een half maandsalaris maar het is toch bijna mei heb je meteen je vakantie geld goed besteed. Ik weet niet of je al een turbo hebt? Als je nog geen turbo hebt kun je meteen een grotere monteren als je de h profiel drijfstangen neemt tenminste. Beter nu 1200 extra uitgeven en 100 pk meer hebben en een bomprooi blok. Eventueel kun je mijn uitlaat wel overnemen van af het uitlaatspruitstuk tot achter incl downpipe Dan laat ik een 70 mm of 3 inch systeem op maat maken.

Quote:
Originally Posted by heinz74
waar heb jij het nou over man?..
een autotje van pakweg 1000kg..en 500pk..en voorwiel aandrijving?..
dat gaat toch nooit werken..een Skyline met 500pk is al een serieus apparaat..en die is 4x4..met tractioncontrol en sperdiff en weet ik wat nog meer voor troep..
jou post gaat echt nergens over...sorry dat ik het zeg

Quote:
Originally Posted by Polo1w
Ik snap jullie beiden wel.
Maar ik denk dat je vermogen ook als een soort van verslaving kan zien,
je hebt er steeds meer van nodig om ervan te kunnen genieten
Ik denk dat 225pk in een golf 1 al niet misselijk is, maar als je erop uitgekeken bent, is het wel makkelijk als je blok zó opgebouwd is, dat je er nog een heleboel méér uit kan halen, zonder dat ie weer compleet in de revisie moet.
Met vooruitziende blik opbouwen zeg maar.

Mooie plannen btw

Ik snap het punt wel van de extra investering op het moment het blok open is, maar the sky is the limit denk ik dan.
Deze redenering kan ik eigenlijk op heel het project en elk onderdeel of wijziging toepassen en dan komt er gewoon geen eind meer aan... Ik denk en hoop dat 300pk en 400Nm op de voorwielen van een golf 1 meer dan genoeg zal zijn...
Reply With Quote