View Single Post
  #1  
Old 24-10-2013, 19:15
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,505
Default De volgende Golf, 1.6: Vraagjes!

Sinds kort weer een Golf om in te rijden (die het ook daadwerkelijk goed doet), heb er veel plezier van, maar er zijn toch wat kleine dingetjes die me opvallen.

Het betreft overigens een rode Volkswagen Golf met een 1.6 motor van het bouwjaar 1992. Kilometerstand is nu nét over de 227.000 heen.

Ten eerste val het gaspedaal mij op. Wanneer ik mijn voet van het gas haal (maar het pedaal nog wel voel), schiet deze af en toe iets onder mijn voet vandaan. Waar ligt dat aan, en is zoiets normaal?

Ten tweede merk ik een soort 'knakken' in het stuur. Wanneer ik het stuur recht heb, en vervolgens deze naar links of rechts draai, hoor ik een soort van 'knak'. Doet verder niets aan het bewegen van het stuur, alleen hoor en voel ik dat best goed. Wat kan zoiets zijn?

Ten derde lijkt het alsof ik (volgens mij) het geluid van de richtingaanwijzer heel sporadisch hoor, heel snel, dan weer wat langzamer, dan weer helemaal niet. Ik kan het niet goed uitleggen, ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel. Kreeg het idee dat er iets kortsluiting aan het maken was, maar dat lijkt me onlogisch.

Iemand een idee?
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99
Reply With Quote