View Single Post
  #725  
Old 10-04-2023, 20:25
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 947
Default

Maar met inzoomen kijk je niet meer naar buiten, de uitsnede wordt kleiner. Misschien de camera iets omhoog draaien of aan de kooi bevestigen? Je hebt speciale rolkooi beugels voor de GoPro (tenminste, nog wel denk ik?). Die kosten de wereld niet als het goed is.

Stuurslot zou ik dan verwijderen, veiligheidsdingetje
Bordenwassen is het verplaatsen van je handen op het stuur. In de Strubben heb je weinig andere mogelijkheden, maar voor de rest kun je het stuur in principe op kwart voor 3 vast houden. Zoals gezegd gaat het tijdens op snelheid rijden erg goed, en als je turboslang eraf vliegt bewegen je handen weer over het stuur, in sessie 6 precies hetzelfde
By the way je laat links en rechts nog wel veel meters liggen. Ik ben benieuwd of die extra meters je rondetijden nog verder kunnen laten zakken.

Maak je de filmpjes met de Racechrono app zelf? Kopieƫr je dan de filmpjes naar je telefoon of hoe doe je dat? Want voor de PC is er geen (video-edit) software meer voor Racechono.
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote