View Single Post
  #14  
Old 01-04-2017, 21:51
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is online now
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

nou de meesten die hier zitten zijn een pak jonger..
let op wat ik u ga zeggen..
ik heb tientallen van die dingen gehad..waarvan een paar in bijna gelijk staat nieuw..
bij die van a ,miste gij sowieso de lijsten halverwege
ik stop mee antwaarps..
je lijsten en de gaten om ze daarmee te bevestigen zijn weg ,ook de dorpelljsten onder de deuren zijn weg
ik laat even in het midden ofdat die dichtgelast zijn of dicht gesmeerd..(heeft een reden)
het naadje plus de puntlassen tussen achterpaneel en achterscherm is ook weg onder de bumper..
bumpers zijn imitatie
je stuur is van voor '80..je dashboard omlijsting is van een GL of iets
de voorspatschermen zijn imitatie (zedde gij zeker?,ja da zen ik)..de originele voorstoelen zijn kwijt..,das logisch want de originele was waarschijnlijk zo ver kapot dat het niet meer te maken was..
dorpels staan veel ste ver in de bitac (zwart gespoten),en dit was origineel nooit

schiet me niet af..maar mocht ik bij jou GTI komen met cash geld ,en ik zie dit..zoek ik serieus verder..
word iets ander wanneer de vraagprijs 800 euro is ..
ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken..mocht je vragen hebben stuur dan een pb ofzo..
even resume
kas is krom
wielkasten achter + dorpels zijn opnieuw (over) ingelast
originele voorstoelen missen
en tal van andere dingen..(platstriping op de onderkant klopt niet)

in mijn belevenis heeft iemand gewoon een Golf met schade gered (of geprobeerd tot)..en weer rijdend /toonbaar gemaakt.
aan jou de vraag wil je hier een g60 in?

beetje monteur had dit ook kunnen zien..
op dit forum zal je trouwens hierover weinig feedback krijgen over wat origineel is en wat niet..
ik heb deze auto's nagenoeg gereden en meegemaakt als okkasies bij den dealer..
mijn eerste GTI was 9 jaar oud en stond tussen de nieuwe in de showroom..
Reply With Quote