View Single Post
  #35  
Old 10-03-2016, 00:47
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by René
Is deze discussie niet al eens eerder hier op VF gevoerd, Wilco? Kan me zoiets herinneren toen je het blok aan het opbouwen was voor de Supercopa?

Verder weer lekker bezig! Wordt een bommetje op wielen!


Dat was een andere discussie en ging over 2 extra strookje vloeibare pakking voor bij de koppakking wat ik niet had gedaan en wel moest

Hier had ik een fout gemaakt doordat iemand bij Pon vandaan niet alles volledig had uitgeprint vanuit het programma Elsawin. Ik ben dan ook erg blij met de oplettende mensen hier, want ook ik ben maar een mens natuurlijk.

Dit was tevens dan ook de reden dat ik meteen daarna wel dit programma zelf wilde hebben en mij nu al veel heeft geholpen

Er is veel veranderd voor wat betreft het opbouwen van motoren. Eerder was een koppakking genoeg, maar nu moeten er nog een paar strookjes vloeibare pakking bij, zitten er delen verlijmd zoals de nokkenas-kap op de cilinderkop enz.

Het enige waar ik tot nu toe van baal, is dat er geen draaimomenten bekent zijn voor het aandraaien van de boutjes in deze nokkenas-kap voor op de cilinderkop. Dit zal komen doordat alle drukpunten verschillend zijn daar de stand van de nokkenas omdat de ene klep wel word ingedrukt en de andere weer niet enz, maar is echt geen handleiding voor helaas
Reply With Quote