View Single Post
  #48  
Old 18-01-2009, 11:00
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Smile ...en verder...

Quote:
Originally Posted by Tjaap
nee hoor, zijn genoeg voorbeelden van dat een tikfoutje bij het RDW zo gemaakt is.

Hmmm, 1988 intikken i.p.v. 1991?! ...dan ben je wel echt scheel

zondagmorgen:
De naafdopjes van de OZ-wheels zien er niet uit!
Het lijkt wel of ze gezandstraald zijn



eigenlijk niet meer toonbaar...

Ik was gewoon van plan het zwart weer bij te werken met een penseeltje en een potje modelbouwverf.
Maar ik bedacht dat ik net zo goed van de nood een deugd kan maken en van de naafdopjes meteen maar een 'kunstwerkje' ga maken. Dit is het eerste ideetje:



natuurlijk helemaal roze/ blauw en daarna mss nog wat 'friemeltjes' in het zwart, in de stijl van het F&I-logo

Iets dergelijks wil ik mss ook met het sportstuurtje doen, wat ik van Dr. Golf kreeg. Een paar details maakt het toch net je eigen Fire and Ice

Later, zondagmiddag:
Vanmiddag ben ik lekker op het balkonnetje bezig geweest met de velgen; ze zijn nogal beschadigd, dus da's nog lÃ*Ã*Ã*Ã*ng niet klaar...
Alle schuurdingetjes(?) voor mijn nep-dremel zijn inmiddels op, dus moest ik het klusje wel staken.

Daarna heb ik nog even de uitlaateindjes van de dubbele Sebring eens flink opgepoetst en de demper ervan daarna nog een laagje hittevaste zwarte verf gegeven.



twee keer ø90mm glimmend RVS op de Sebring
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote