View Single Post
  #1  
Old 13-02-2020, 10:19
Beuntoko Beuntoko is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Feb 2020
Posts: 8
Default Voorstel topic van de beuntoko

Na een aantal jaren actief mee gelezen te hebben nu zelf ook maar is een account aangemaakt .

Ik ben Mike 21 jaar en kom uit zeeland.
Mijn topic zal voornamelijk gaan over mijn golf 3 vr6 maar als er interesse is zal ik ook wat van mijn andere projecten posten.

Ongeveer 1.5 jaar geleden een golf 3 2.8 vr6 gekocht met een kapotte koppakking, bedoeling was deze te repareren en mee te gaan rijden.
Per toeval liep ik toen tegen een Ford Galaxy 2.8 v(r)6 aan, zodoende deze gekocht gesloopt en de motor in mijn golf gebouwd

Zo zag de golf er uit kort nadat ik hem gekocht had.


Motor uit de ford gebouwd en in de golf gehangen .


Omdat ik de race look altijd al mooi heb gevonden besloten het interieur volledig te strippen en een paar kuipstoelen terug te plaatsen.
Van :


Naar:


Ondertussen de binnenkant wit geschilderd 4 punt gordels er in en de accu achterin.


Hier nog bezig met de handrem.


Toen werd het tijd dat we ook wat aan de remmen gingen doen, dus een set brembo’s van een cupra r gekocht en in stijl van de auto gemaakt .


Ondertussen staat de golf er zo bij .





Aangezien ik het bouwen net zo leuk misschien wel leuker vind dan rijden, pas weer een andere motor opgehaald. Een r32 turbo uit een audi a3.
Even de 24 v er uitgehaald en de r32 erin gehangen on te passen.



Nadien besloten om de 24 v terug te bouwen en er deze zomer nog zo mee te rijden aangezien ik nog geen 1000 km gereden heb met dit blok, en nog bezig ben met een andere project auto .
Ik ga nu eerst alle spullen verzamelen voor de ombouw en dan deze winter hopelijk der in hangen.



Heb nog plannen zat met de golf maar dat volgt later
Tips en ideeën zijn altijd welkom !
Tot zover mijn 1 ste post

Groetjes uit Zeeland
Reply With Quote