View Single Post
  #2441  
Old 17-12-2018, 18:07
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,041
Default

Ja er is iets meer bekend en nee ik rij nog niet rond met een big smile helaas.. dan hadden jullie het hier zeker geweten!

Ik heb de auto daar laten staan toen de rollenbank stuk ging, omdat het toen met een week of 2 wel opgelost zou moeten zijn.

Helaas is het probleem met de rollenbank nog steeds niet opgelost.
Door compatibiliteitsproblemen met nieuwe software/oude elektronica en andersom en het feit dat alles uit Amerika moet komen duurt e.e.a. nog al lang..
Ze hadden hem 2 weken terug weer werkend (de rem deed het weer), alleen konden ze geen data zien. Dat zouden ze online kunnen regelen maar ik heb vorige week te horen gekregen dat dat niet gelukt was en dat de complete besturing van de rollenbank er weer uit moet en naar Amerika moet om werkend te krijgen, en dat gaat nog ongeveer tot eind Januari duren.. je snapt dat ik daar niet echt vrolijk van word..

Inmiddels heb voor de zekerheid maar even een foto opgevraagd of de golf daar nog staat.. en die staat er gelukkig nog



Ik heb overwogen om de golf op te halen en ergens anders te laten afstellen, echter heb ik daar zelf nog geen tijd voor gehad. Bovendien kan ik toch niet zoveel met de golf in deze tijd dus heb ik besloten om de golf nog daar te laten staan, aan gezien ik, zoals sander_beer al zegt met de tuner alles besproken hebt en hij de kennis heeft van de motor & motormanagement.

Ik heb in de tussentijd wel nog wat anders leuks opgehaald om 'm van en naar het circuit te rijden, toch wel lekker ook al zit er een kenteken op de golf:

Eduard LA2720, zo gekocht: (@Ron jou misschien wel bekend, hij komt van t bedrijfje waar jij nu woont. Ik zag een bekende golf staan )



en na een beetje opknappen (spatborden/ banden/ lier/ bekabeling e.d.) zo: (neuswiel staat inmiddels recht )



Hij is mooi laag (<40cm) en met lange rijplaten dus de golf zou er inclusief voorspoiler zo op moeten kunnen rijden:



Zodra er echt nieuw is hou ik jullie op de hoogte!
Reply With Quote