Thread: Ronaroot
View Single Post
  #86  
Old 02-10-2013, 21:18
ronaroot's Avatar
ronaroot ronaroot is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,288
Default

Na een tijdje hier ook weer nieuws brengen

Golfje blijft lekker rondtuffelen en heb weinig dingen veranderd, tot nu toe dan
Heb de Futura's lang genoeg gehad en wilde graag eens een 17" velg. Op zoek gegaan en een "opknapset" 17" BBS RC041 gekocht.




Wilde graag het hart aan de buitenkant hebben, dus iemand gezocht die het hart kon afdraaien (zodat ze weer gecentreerd in de velg zitten) en wilde ze meteen in goud kleur hebben.
Toen, andere zwarte logo's, nieuwe zwarte boutjes, adapters naar 5x100 en 2 banden gekocht .... ik had de set dus bijna compleet ...




echter toen vond ik mijn "droomset" ben al jaren fan van cnc gefreesde velgen ( categorie: Budnik, Billet, Foose, boyd coddington ) en vond nu een set Wheels&More velgen voor een zeer interessante prijs (nieuw kosten ze gemiddeld € 5000,- per set.
Enige "probleem" was dat ze in Oost-Duitsland lagen, bijna bij de Tsjechische grens
Maar goed ik MOEST ze hebben, dus 's ochtends om 07.15uur in de auto gestapt en ze gaan halen, 13 uur later en bijna 1400km meer op de km-teller had ik ze thuis liggen.
Komend seizoen komen dus deze Wheels&More TS1 in 8,5x17 et18 eronder. Set bestaat uit hoogglans gepolijste cnc gefreesde harten en inox randen. Set is "made in Germany" en kan wel met dikke letters schrijven dat ik de enige ben met deze velgen onder een mk2



En toen hadden we dus dit in de garage liggen



Eigenlijk echt sonde om de bbs-en weg te doen want had ze er graag komend seizoen onder gehad, maar het is me te gek om zo'n kapitaal gewoon te laten liggen, dus gaan naast de Futura's ook de BBS-en de verkoop in

Afgelopen zondag op de meeting in Oss geweest, de eerste keer met de Wheels&More eronder

__________________
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside"

vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad
Reply With Quote