Thread: Renshoff
View Single Post
  #29  
Old 05-01-2015, 19:41
renshoff's Avatar
renshoff renshoff is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 332
Default Schroefset, gamma radio en meer

Zo hier maar weer is even een update doen.

Auto tuft nog lekker rond en maakt de nodige km's ( lees 25000 km in 1 jaar). Gelukkig gebeurt dit zonder al te grote kosten en nog altijd een smile van oor tot oor wanneer het gas wordt ingetrapt.

Inmiddels ook een schroefset gemonteerd, het is een setje van Vmaxx geworden en tot op heden nog niet ontevreden over. heb voor en achter nog zo'n 5 cm schroefdraad over en ga hem achter nog wel iets lager leggen, voor laat ik maar zo omdat ik nu nog redelijk over de drempels kan en mn 17" nog niet heb gepast .

Verder heb ik een armsteun gekocht, een gamma radio en een 6cd wisselaar gemonteerd, de remmetjes weer netjes rood gemaakt en een setje 15inch winterbanden met stalen velgen geplaatst. Zo wordt de auto stukje bij beetje weer wat netter Heb ook een haaienvin antenne gekocht dus die komt ook deze week binnen, ook hiervan komen weer foto's online!

Weer genoeg gepraat denk ik zo dus hier een paar telefoon foto's ( beter foto's komen nog wel een keer bij wat beter weer )






(nog voor de verlaging)












(Hij staat op het moment in wintermodus en staat nog hoog achter maar hij gaat snel naar beneden )

Tot de volgende update !
__________________
Golf Mk1 '82 1.6GLI Cabriolet - Project

Golf MK5 2.0 16V TDI - Daily
Golf Mk5 2.0 16V TDI 4Motion - Daily
Reply With Quote