Thread: _ak_
View Single Post
  #237  
Old 12-11-2019, 13:13
_AK_'s Avatar
_AK_ _AK_ is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 350
Default

Ik zie dat ik al lange tijd niets geplaatst heb.. maar heb zeker niet stil gezeten

Helaas niet van alle updates foto's gemaakt dus loop er ff snel doorheen zodat we weer up-to-date zijn.

Om maar met de mk2 verder te gaan, een set g60 fusees aangeschaft om de gti voor remmen te verangen.



Deze voorzien van nieuwe lagers en een likje verf



En gelijk een remklauw upgrade



Deze ook voorzien van een nieuwe laklaag en de bijpassende adapters



Met dit als eindresultaat



Achter remmen ook aangepakt, nieuwe zimmerman schijven met nieuwe remklauwen en ebc greenstuff blokken



Hoe de barnfind erbij stond met een dikke laag stof erop



Brandstofsysteem voorzien van nieuwe leidingen en slangen, mk3 vr6 tank geplaatst met nieuwe 4bar brandstofpomp. Helaas niet overal foto's van.



Koelsysteem van de 3.2 gelijk een beurt gegeven, thermostaathuis en koelwaterbuis vervangen incl alle pakkingen en o-ringen. Dubbele set besteld om deze ook gelijk bij de mk4 te vervangen, mooie is dat de 3.2 en 2.8 24v hierin gelijk zijn.



Motorkabelboom heb ik uitbesteed samen met het aanpassen van de ecu. De verlichtingsboom heb ik wel zelf in elkaar geknutseld.



Aangezien wörthersee 2k19 eraan zat te komen en de mk2 nog niet klaar was besloten om de mk4 wat updates te geven. Srs-tec skirts en rieger voorlip besteld



De voorlip voorzien van een zelfgemaakte splitter









Om het geheel een beetje kloppend te maken de achterkant voorzien van een zelfbouw diffuser



Om wat meer geluid uit die vr6 te krijgen de uitlaat aangepast. Tussendemper delete en een bypass uitlaatklep geinstalleerd.



Mooi uit het zicht maar wel het uiteinde aan de achterzijde van de auto



Aangekomen in Oostenrijk, lekker in de sneeuw.



Maar gelukkig na enkele dagen beter weer gekregen.



Helaas ook nog een pechgevalletje gehad. Koelslang gesprongen doordat de grote koelventilator niet meer aangesprong. Nieuwe slang niet meer leverbaar dus maar om een plaatselijke sloperij een vergelijkbare slang gevonden en deze op maat geknipt. En we kunnen weer door.









En weer thuis aangekomen en hoe de daily mk4 er nu bij staat.



Inmiddels ook weer verder met de mk2, nieuwe uitlaatlijn van een g60 gemonteerd. Deze zal later nog vervangen worden maar voor de keuring is die prima.



Nieuwe koelventilatoren voor op de radiateur aangezien er beperkte ruimte is was dit passen en meten maar het is gelukt.









En de motorwijziging bij de RDW zit erop, ook gelijk voorzien van nieuwe apk.







Komende updates zodat de mk2 komend jaar mee kan naar wörthersee:
- airride weer terug eronder, heb andere poten van airlift alleen moet nog een aansturing hebben. Waarschijnlijk zal dit de V2 autopilot worden.
- uitlaat aanpassen
- voorste motorsteun vervangen voor een fixed exemplaar
- interieur zo ver mogelijk afbouwen
Reply With Quote