Thread: VW Golf mk2 R36
View Single Post
  #87  
Old 23-06-2019, 12:34
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Momenteel vooral bezig met tijdrovend werk en waarvan maar weinig zichtbaar is. Ik heb diverse delen uit een bestaande Syncro-vloer gehaald en volledig netjes gemaakt wat veel werk was. Ook het netjes schoon krabben van de achterwielbakken en vloer gaan veel uurtjes zitten en wil zo veel mogelijk de originele grijze lak behouden ipv er met de machine doorheen te gaan
De Syncro-vloer zelf heb ik nog nieuw in de doos en zal deze delen eerst los zandstralen en spuiten alvorens ik deze er ga lassen en kijk er erg naar uit om deze er in te kunnen gaan lassen zodat alles weer wat vorm zal krijgen




Ik heb het hemeltje afgeplakt, maar wil hem later nog graag in de originele zwarte GTI-stof laten bekleden, maar is voor latere zorg
















Deze steunen haal ik er eigenlijk altijd vanaf zodat hier geen zand en andere troep meer tussen kan gaan zitten en omdat ze toch nooit meer nodig zijn of gebruikt zullen gaan worden










De gebruikte Syncro Vloerdelen die ik uit een bestaande Syncrovloer heb gehaald en waar veel werk in zit om ze weer netjes te maken




















Reply With Quote