View Single Post
  #1  
Old 13-02-2020, 18:05
Trollepoten's Avatar
Trollepoten Trollepoten is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2017
Posts: 153
Question Roest aan strut tower lassen

Ik ben het weer
Heb laatst m'n dorpels laten lassen, maar heb dan toch beslist om zelf ook een lasapparaat aan te schaffen en wat te oefenen, omdat ik nog wat roest rechtsachter waar de tank zit had gevonden, het lassen ging aardig goed.
Nu heb ik (weeral) roest gevonden onder de dikke rubberen coating in de motorruimte aan de strut towers (geen idee hoe het in het Nederlands heet)
Maar dit is niet op zo'n eenvoudige plek om te lassen.

Iemand enig idee hoe ik dit het best kan aanpakken? Is het mogelijk om het stuk waar de schokdemper op rust eruit te halen zonder al te veel te slijpen, want zoals je ziet zit er een soort van kit rond? Want het roest zit tot tegen dat stuk, en vermoedelijk ook al eronder. Of zouden jullie het anders aanpakken? Ik hoor graag jullie mening

Strut tower linksvoor






Strut tower Rechtsvoor






Iemand enig idee hoe ik dit het best kan aanpakken? Is het mogelijk om het stuk waar de schokdemper op rust eruit te halen zonder al te veel te slijpen, want zoals je ziet zit er een soort van kit rond? Want het roest zit tot tegen dat stuk, en vermoedelijk ook al eronder. Of zouden jullie het anders aanpakken? Ik hoor graag jullie mening

Alvast bedankt
__________________
- Golf MK2 Rabbit 1992 1.3 (Daily)
- Golf Mk3 VR6 1992 (Project)
- Golf Mk3 VR6 1992 (Shitbox)
- Corrado VR6 1991 (Project)
Reply With Quote