Thread: Passat 35i B3
View Single Post
  #13  
Old 16-04-2020, 22:54
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,234
Send a message via MSN to sanderz
Default

Quote:
Originally Posted by Sinaasboom
Mooie auto! Welkom terug bij Volkswagen haha, vind de kleur ook erg mooi staan. Apart dat zo beknibbeld is op opties, zelfs geen stuurbekrachtiging? Echt Hollands hé!


Een zuinige Groninger was het Gek genoeg heb ik wel een af fabriek zonnescherm voor de achterruit erin zitten.

Vanmiddag even een uurtje aan het klooten geweest, er zit een ab aan de sleutel vast dus ooit is er cv in gezet echter werkte er niks. Eerste wat ik gedaan heb is de batterij vervangen, en hij leeft! Echter gingen er maar 3 deuren van het slot en 2 op slot . Linksachter open gehaald en ontdekt dat de actuator muurvast zit, deze nu verwijderd en nu kan de deur tenminste handmatig op slot. Linksvoor en rechtsachter werkt hij nu goed maar rechtsvoor niet. Als de auto op slot is en druk op open dan gaat hij van het slot, echter als ik hem op slot doe gaat hij niet mee maar maakt wel het bekende geluid. Met de hand de deurpin indrukken werkt wel echter doet hij dan gelijk alles weer op slot. Ik denk zelf dat het aan het deurslot zelf ligt maar je kan er zo lastig bij om diagnose te doen. Jullie ideeën?
__________________
Passat 35i 1989
Reply With Quote